FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

Hallo mijn naam is Ringo!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Manjaro linux belgie nederland -> Hallo ik ben...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ringo32
Site Admin

BerichtGeplaatst: 02-01-2013 10:32:46    Onderwerp: Hallo mijn naam is Ringo! Reageren met citaat

Hallo,

mijn naam is Ringo de kroon. heb deze forum opgestart omdat ik een voorstander ben van de Manjaro philosofie!

Gebruik het volledige systeem van Manjaro Cinnamon editie. heb zelf een HP xw4300 computer. met 2gb geheugen en een Nvidia kaart!

Heb er zelf niet zoveel probelemen mee. Het is Arch en het niet vergelijkbaar met Debian omdat arch zich zelf telkens vernieuwd!

En ik hou van telkens nieuwe versies en daarom prefereer ik een rolling distributie om het verste distributie te hebben. Het is dan altijd beter dan telkens om de halfjaar een nieuwe ubuntu linux op je computer te installeren! Als eenmaal goed werkt hoeft je normaal gezien nooit meer een verse installatie te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen  
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Manjaro linux belgie nederland -> Hallo ik ben... Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: